31.12.2013

Zmierzch czasu, jutrzenka nadziei


Z okazji śmierci Starego Roku oraz narodzin Nowego życzę wszystkim szlachetnym i mądrym ludziom, aby w nadchodzącym roku mieli:

  • końskie zdrowie – gdyż od ciała nie sposób się uwolnić ;)
  • dobrze płatną, ciekawą pracę – która będzie dla nich bardziej przyjemnością niż obowiązkiem
  • szczerych przyjaciół wokół siebie – a nie powierzchownych znajomych z Facebooka
  • odwagę – by być sobą, sprzeciwiać się złu, olewać opinię większości oraz głupie przepisy
  • siłę potrzebną do walki z otaczającym ich okrucieństwem i głupotą
  • szacunek dla samych siebie – który pomoże im wytrwać przy obranych wcześniej zasadach
  • dystans – do próbujących wpieprzać się w ich życie idiotów

Czego i sobie samej życzę, chociaż daleko mi do prawdziwej mądrości czy szlachetności.

9 komentarzy:

  1. pięknie sformułowałaś te życzenia... zwłaszcza punkt o odwadze mi się spodobał... niestety, odwaga nie jest cnotą w tym społeczeństwie, zastąpiła ją tzw. "odwaga cywilna", która de facto oznacza konformizm i służalczość... ale My wiemy, co to jest prawdziwa odwaga, tak?...
    z tymi mądrymi i szlachetnymi to jest tak, że nawet największe łachudry mają swoją skalę wartości, według niej to oni są "mądrzy i szlachetni", a mądrzy i szlachetni są "łachudrami"...
    witaj w Nowym Roku mądra i szlachetna Kiro :D...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozdrawiam w Nowym Roku, drogi PKanalio. :)

      Tak, każdy ma swoje zasady. Dlatego właśnie jestem relatywistką. Bo wiem, że co dla jednego jest słuszne i piękne, innemu wyda się odrażające. Nie przekonamy się...

      Usuń
  2. Kiro-i Tobie tego wszystkiego.To,co zależy od Ciebie samej ,Twojego serca,rozumu to chyba już masz,więc najwięcej życzę Ci łutu szczęścia w tym,co niezależne .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Wszystkiego dobrego. :)

      Usuń
  3. Mnie też daleko do mądrości i szlachetności, ale spodobały mi się te życzenia, ich duch jest prawdziwie słowiański.
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  4. Odwaga i siła oraz końskie zdrowie ważną rzeczą jest ,ale niektórym ludziom przydałoby się więcej dystansu i poczucia humoru ...
    Szczęśliwego Nowego Roku ;-)

    I piosenka jakoś mi się skojarzyła ... ;-)

    http://www.youtube.com/watch?v=rn-BWwDC4x0

    OdpowiedzUsuń
  5. To czego nam życzysz, zwłaszcza dobrze płatna praca i przyjaciele to bezcenne dobra, których prawie nie ma w przyrodzie. Niestety

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za życzenia, no i też jestem za tym:
    "Czego i sobie samej życzę, chociaż daleko mi do prawdziwej mądrości czy szlachetności."
    Ale co Ty taka skromna się zrobiłaś w tym nowym roku? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, zwykle rozsadza mnie pycha... ;)

      Nie jestem skromna. Po prostu WIEM, jaka jestem. Nie dorastam do swojego ideału.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...