02.05.2015

Z pamiętnika Le Minga: Wybory prezydęckie


Zbliżajoł się wybory na Prezydęta Rzeczy Pospolitej Polskiej. Pośrut mnogości całej kandytatów jest tylko jeden powarzny: pan Bronisław Komorowski. On jusz teraz jest Prezydętem, ale chciałby być Prezydętem jeszcze raz. No i bardzo słusznie, bo skoro do tej pory on żądził, a inni nie żądzili, to naprawde nie ma sęsu ryzykować i wybierać takiego, co nie żądził i nie wiadomo, jak by żądził, skoro jest taki, co żądził i wiadomo, że żądził bardzo, ale to bardzo dobrze. Dokładnie jak, to Wam nie powiem, ale czytałem o tym kiedyś w takiej jednej gazecie czy może widziałem w telewizji, rze on jest Prezydętem wszystkich Polaków. No to i moim też, i Twoim, i jej, i jego, i w ogule każdego. Bo pan Bronisław Komorowski jest Prezydętem i dla prawicy, i dla lewicy, i w ogule dla każdego. Bo on godzi ludzi, a nie skłuca. A kto skłuca – no, to wiadomo. To znaczy, teraz Wam tego nie powiem, bo nie pamiętam, a nie mam pod rękoł tej gazety, ale jutro mnie zapytajcie, to Wam powiem.

Niestety, jest pewien szkopół: otóż pan Prezydęt Bronisław Komorowski ma wroguw. Największy wrug to polska prawica. To są takie oszołomy, kture bez przerwy jódzoł, szakalujoł, obrarzajoł i w ogule robioł wszystko, rzeby obrzydzić reszcie Polaków i Platforme Obywatelskoł, i pana Prezydęta Bronisława Komorowskiego do całkowitego szczentu. Dlaczego to robioł, zapytacie. Bo są zazdrośni. Bo my, normalni ludzie, mamy bardzo sęsownego kandydata na użąd Prezydęta Rzeczy Pospolitej Polskiej, a oni nie majoł sęsownego kandydata na ten użąd. Nie rozumiejoł, rze nasz pan Prezydęt to także i ich pan Prezydęt, i rze naprawde nie ma co wybierać innego. No i z tej horej zazdrości posuwajoł sie do bulrew... bulwer... bulsewrujących każdego przyzwoitego człowieka ataków na naszego pana Prezydęta. Te hamskie i agresywne ataki przechodzoł ludzkie i nie tylko pojeńcie. A to wypominajoł panu Prezydętowi jakiś jeden marny błont ortograficzny, a to piepszoł od rzeczy, rze nie dohował etykiety na takim czy śmakim dworze jakiegoś krulika czy innego prezydęta, a to sie głupio czepiajoł, rze skakał po ksześle w Japonii – innymi słowy, zewszont padajoł niepszystojne złośliwości majonce zdysekre... zdekre... zdyskretować pana Prezydęta w oczach pospulstwa, czyli ludzi, kturzy powinni na niego głosować, no ale pewnie nie zagłosujoł właśnie ze względu na agresywnoł proba... proga… prognabandę prawicy. Nosz kórwa! Znajćcie sobie, prymitywy, jakieś uczciwe zajeńcie, zamiast sie czepiać najlepszego z możliwych kandydatów! Grrr!

Ale dosyć o oszołomach, kturzy są po prostu zazdrośni, bo kandydat normalnych ludzi jest sęsowny, a ich jacyś ewentualni kandydaci są tak bezsęsowni, rze arz rzal. Bo pytanie naprawde nie bżmi: „Na kogo głosować?”, tylko: „Co zrobić, rzeby nakłonić ludzi do głosowania na pana Prezydęta Bronisława Komorowskiego?” Bo nie musze chyba nikogo pszekonywać, że jak wygra ktoś inny, to może być źle. Bo, powtarzam, jak pan Prezydęt żądził, to wiemy. A o innych nie wiemy nic. Ja bym nie ryzykował. I to jest muj argument.

A jakie Wy macie? Tylko prosze o sensowne argumenty, a nie takie oszołomskie, rze żądził źle czy rze sie nie umie zahować. Bo to jest pomuwienie i to jest karalne. I bardzo hamskie. Kto ma lepszego kandydata, to ja prosze, niech go tutaj zapre... zabreze… sprezentuje. Byle to był sęsowny kandydat. No ale nie wiem, jak Wy to zrobicie, skoro sęsowny kandydat jest tylko jeden. Ale prosze, piszcie, co myślicie. Czekam na Wasze opinie. No nie będzie Wam łatwo, nie będzie. Ale rzeby nie było, rze za dużo pisze, to tylko tyle napisze, rze czekam na Wasze opinie. Aaa, to jusz pisałem. Ale nie szkodzi. Rzebyście wiedzieli, rze tu nie ma cenzury. Tylko dla prawicy jest, bo prawica przedstawia takich głupich i beznadziejnych kandydatów, rze każdy normalny człowiek sie za głowe łapie. No to czekam na Wasze opinie.

A jak nie macie opinii, to po prostu ićcie na wybory i zagłosujcie na naszego wspulnego i jedynego sęsownego kandydata. Ja Wam to muwie, a wiem, że muwie z sęsem, bo wielu innych ludzi też tak muwi. No i wyhodzi na to, rze nie bardzo macie wyjście, bo jakbyście powiedzieli coś innego niż to, co muwi wielu innych ludzi, to byście wyszli na jakichś nienormalnych. Tak więc po prostu ićcie na wybory i zaznaczcie kżyżykiem w tym miejscu, gdzie jest imie i nazwisko „Bronisław Komorowski”. Bo to naprawde najlepsza opcja. I w ogule jedyna sęsowna.


You are so beuatiful to me...

14 komentarzy:

  1. A mi się na poczontku wydawało rze udostempniłaś łama witryny pewnej blogierce, co to jako jedyna potrafiła oszókać korektor błenduf ortograficznych. Ale w końcu po usmym pżeczytaniu tekstó patrze - a tu jest w wołami napisane, rze to Le Ming napisał. I teraz jurz wiem na kogo mam głosować. Zaznaczę ten kżyrzyk tak jak napisał Le Ming, o ile tylko nie utknę gdzieś na pierszej stronie karty do głosowania.

    Siema

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znaczy sie: jesteś normalnym i sęsownym człowiekiem.

      Usuń
  2. Czy ktoś ci mówił, rze masz drewniane poczócie chumoru? Hciałaś być zabawna, a wyszło jak zawsze. Rzałośnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak na przyszłuość. Pokazauem ten ten tekst koleżance, a ona na to: WTF?! Za rzarty powinna siem brac osoba z poczóciem chumoru, a nie drewno bez polotu i finezji.

    OdpowiedzUsuń
  4. nudne... spoko, nie spinaj się, już wyjaśniam... nudne dlatego, że temat jest nudny, bo sam Gajowy Buła jest nudny... tak więc inaczej, jak nudno, nie da się na jego temat napisać... ten osobnik jest tak nudny, tak bezbarwny i obły, że nie ma właściwie żadnego punktu zahaczenia do inspiracji... jest kwintesencją nudności swoich wyborców...
    zaś Polskę czeka kolejne nudne pięć lat nudy /kto wie, czy nie nudności?/... tak z grubsza rzecz jasna... nudne pięć lat z wyboru nudnych /w gwarze Le Ming'a "normalnych"/ ludzi...
    pozostaje jedynie wiara i nadzieja zawarta w wielkopomponowym przesłaniu "nie nudźcie się!"...

    OdpowiedzUsuń
  5. Jan Kowalski02.05.2015, 17:31

    Zaznacz w którym miejscu należy się śmiać bo dla mnie to zbyt finezyjne.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śmiej się wtedy, kiedy widzisz zielonego królika.

      Usuń
  6. Towarzyszu Le Ming
    Warzny i potrzebny jest wasz wpis, Oddanie głosu na towarzysza Komorowskiego to jest głos na normalność. A tym imperialistycznym świniom własne gówno niech stanie w gardle!
    Z proletariackim pozdrowieniem

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe, że nie znam nikogo ze swojego otoczenia, kto by na tego człowieka chciał głosować - ludzie wstydzą się przyznać czy oni zakłamują te sondaże...?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwykle "szary człowiek" mocno odbiega od medialnego wizerunku "zwykłego Polaka". :)

      Usuń
  8. Siema, Le Ming
    A ja dam głos na Ogurkowe. Wole pomidorowe, ale w karcie nie majom.
    A tak bez jaj, to wiesz czemu? Strasznie sie spieniłem na te stare raszple, co to kłapiom dziobem, że za ładna i za młoda. To co, mieli wystawić Środe czy innego kaszalota? Dopiero byłby obciach.
    Pozdro.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj, Postępak! A co wolisz: Środę czy Poniedziałek? ;)

      Usuń
    2. Siema, Le Ming
      Jedno i drugie jest do kitu. Z takiej dwujki to wybrałbym ten nie celuloid, ale jakoś podobnie. No, celibat. Prawak to ja nie jezdem, ale jak w telewizorni pokazujom różniaste cioty, to paw się formuje.
      Pozdro.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...